با مذاكره آمريكا مخالفم
نیکان
دو شنبه 2 شهريور 1394برچسب:عطا، مقام معظم رهبري, :: 23:43 ::  نويسنده : علی یگانه

مقام معظم رهبری در بیانی دیگر در رابطه مذاكره با امریكا می‌فرماید:
«چه ساده لوحی است كه كسانی بگویند برویم پشت میز مذاكره با یك دستگاه متكبّر و بی‌اعتقاد به اصول انسانی و حقوق بین الملل بنشینیم. امریكایی‌ها، به اصول و حقوق بین الملل، اعتقادی ندارند.
دولت امریكا، همان دولتی است كه افسر جنایتكارش دستور تیر داد، موشك شلیك كردند، هواپیمای مسافربریِ چند صد نفره را در دریا ساقط نمودند و مرد و زن و كوچك و بزرگ را نابود كردند و دولت امریكا این افسر را محاكمه نكرد و شنیدم كه رئیس جمهور فعلی آمریكا «جرج بوش»، به آن افسر مدال لیاقت داده است! اینها، این طور هستند. شما چه می‌گویید؟ مگر اینها به حقوق بین الملل معتقدند؟ مگر اینها به حقوق انسان‌ها معتقدند؟ نخیر.
من با مذاكره امریكا مخالفم و دولت جمهوری اسلامی، بدون اجازه من امكان ندارد چنین كاری را بكند و خودشان هم قاعدتاً با چنین كاری موافق نیستند.»[1]
مقام معظم رهبری در بیان دیگر درباره مذاكره با امریكا می‌فرماید:
«من معتقدم، آن كسانی كه فكر می‌كنند ما باید با رأس استكبار یعنی امریكا مذاكره كنیم، یا دچار ساده لوحی هستند، یا مرعوبند. من بارها این نكته را عرض كرده‌ام كه استكبار، بیش از این كه نان قدرت و توانایی خودش را بخورد، نان هیبت و تشر خودش را می‌خورد. اصلاً استكبار، با تشر و ابهت و شكلك درآوردن و ترساندن این و آن، زنده است.»

 

 




  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان نیکان و آدرس ataataee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: